АНТИДОПИНГ ЕДУКАЦИЈА ФИТНЕС ТРЕНЕРА – ПРИЈАТЕЉ ЧИСТОГ СПОРТА

sfrs_adas_031

АНТИДОПИНГ ЕДУКАЦИЈА ФИТНЕС ТРЕНЕРА – ПРИЈАТЕЉ ЧИСТОГ СПОРТА

Кампања „Реци НЕ допингу“, коју трећу годину заредом спроводе Антидопинг агенција Републике Србије (АДАС) и Савез за рекреацију и фитнес Србије (СРФС), а уз подршку Министарства спорта Републике Србије, наставља да подиже свест јавности о важности борбе против допинга, овог пута са посебним фокусом на едукацију фитнес тренера широм земље.

У Заводу за спорт и медицину спорта, 15. априла је одржан тренинг за фитнес инструкторе и тренере који је за циљ имао додатно упознавање спортских стручњака са штетним дејствима недозвољених средстава.  Клубови, чији су представници присуствовали овој едукацији добили су сертификат “Пријатељ чистог спорта”.

Након успешно спроведених активности у претходним годинама, ове године кампања има за циљ да повећа знање стручњака који раде са рекреативцима и спортистима о опасности употребе забрањених допинг супстанци али и да објасни да се одређени резултати могу постићи правилном употребом суплеманата.

„Реци НЕ допингу кампања је постала препознатљив симбол борбе за чист спорт и велика је част бити део овако важне и неопходне иницијативе . Успех ове кампање, која је од националног значаја, заснива се на континуитету и практичном раду на терену. Свака радионица, свако предавање и сваки разговор са тренерима доприноси већој безбедности спортиста и рекреативаца и развоју професионалне свести унутар фитнес индустрије. Тренери нису само инструктори – они су узор, нарочито младима који бављење спортом усвајају као стил живота и зато је улагање у њиховау едукацију од огромног значаја. Тренери су кључна карика у препознавању проблема, и управо их кроз ову едукацију оснажујемо да препознају и спрече ризична понашања“ – изјавио је мр Драган Томашевић, генерални секретар Савеза за рекреацију и фитнес.

Едукативне радионице, предавања и дистрибуција информативног материјала планирани су током целе године, широм Србије. Кампања се реализује и путем дигиталних канала, на спортским утакмицама и догађајима, како би информације биле доступне што ширем кругу грађана.