RUNNING EXPO БЕОГРАДСКОГ МАРАТОНА

LiveProduction1MaratonExpoDan1-313 - Copy

RUNNING EXPO БЕОГРАДСКОГ МАРАТОНА

У сусрет 37. Comtrade Београдском маратону, а по узору на највеће светске маратоне, Београдски маратон је од 25. до 27. априла у хали 5 Београдског сајма, организовао тродневни сајам трчања под слоганом “It’s time for running – Време је за трчање”. Као дугогодишњи партнери Београдског маратона за фитнес сегмент ове манифестације побринули су се Савез за рекреацију и фитнес Србије и Сајам фитнеса, велнеса и здравља Белфис.

Сваки дан у поподневним часовима клубови чланови Савеза за рекреацију и фитнес Србије представљали су неке од актуелних групних програма. У четвртак је програм отворила Бојана Паљић из клуба Миа фит са програмом Slide power, а након ње је наступила Валентина Слуњски из Imperial gym-а са Dance fitness програмом. Активности на бини, за тај дан, завршила је Ана Папеш из фитнес клуба Тонус, која је одрадила пилатес.

За фитнес програм у петак била је задужена  Athletic’s gym екипа. Јована Цветковић је представила Aerobic mix, а Ивона Павловић је размрдала све присутне уз латино ритмове Зумбе.

Суботу су обележили Les Mills програми које су представили тренери Спортске академија Кочовић. Програм је стартовао са Body Combat-ом у извођењу Јоване Миленковски И Данијеле Чешљаров, а настављен је са Core који је представила иста екипа. На крају су се сви опустили уз Body Balance који су представили Јелена Пауновић И Марко Мелих.

На штанду Савеза за рекреацију и фитнес Србије током трајања ове манифестације најављене су трке из Тркачке лиге СРФС, а представљене су И предстојеће активности попут сајма у Риминију и семинара Алати врхунских тренера.

„Running expo Belgrade marathon“ представља први контакт тркача са овом манифестацијом и место где учесници маратона преузимају своје стартне пакете, а за учеснике 37. Comtrade Београдског маратона у суботу је био организован традиционални „Pasta party“.

На сајму је ове године учествовало 43 излагача, од чега чак 14 маратона и великих регионалних тркачких догађаја. Сви посетиоци сајма су, поред прилике да упознају сличне спортске манифестације, имали могућност да истраже понуду светских спортских брендова из различитих категорија и да пробају или тестирају разне спортске производе.