ПЕТ СТОТИНА ТРКАЧА ОБОЈИЛО САВСКУ ПРОМЕНАДУ

34695236

ПЕТ СТОТИНА ТРКАЧА ОБОЈИЛО САВСКУ ПРОМЕНАДУ

Савску променаду је данас тачно у подне обојило пет стотина тркача на другој трци с бојама Color running powered by Tikkurila, одржаној под покровитељством Секретаријат за спорт и омладину Београда, а у организацији Савеза за рекреацију и фитнес Београда и Атлетског клуба Running. Color running је једна од најпопуларнијих и најузбудљивијих
тематских трка у свету, чија је основна карактеристика посипање учесника бојама органског порекла. Након загревања за које се побринула школица спорта Покрет за окрет, деца узраста од шест до десет година започела су, у чисто белим мајицама, трку дужине петстотина метара. Након најмлађих на реду је била трка за одрасле тркаче. Спремни и загрејани
захваљујући клубу Миа фит, такмичари су истрчали пет километара. На стази су многобројни волонтери посипали мале и велике тркаче најшаренијим бојама.

Офарбани од главе до пете тркачи који су успешно завршили трку добили су медаље, а они најбржи вредне награде које су припремиле компаније Nike, Tikkurila и Garmin. Најбржи такмичар у мушкој конкуренцији Милош Милосављевић завршио је трку за петнест минута и седамнест секунди, а за њим су кроз циљ прошли другопласирани Марко Дачић (15:25) и трећепласирани Јован Живаљевић (15:46). Најбржа дама, Наташа Живановић трку је истрчала за осамнест минута и педесет три секунде.
За њом су трку завршиле другопласирана Доротеа Лаловић (19:39) и трећепласирана Јагода Шошкић (20:13).
Даме су имале обезбеђен превоз кући новим специјално дизајнираним Nissan Juke возилом.
Награде победницима уручио је Зоран Илић, комерцијални директор компаније Tikkurila који је обраћајући се присутнима рекао: “Честитам учесницима, победницима и онима који су дошли да подрже здрав, активан и квалитетан живот у боји.
Поред тога што уносимо колорит у живот жеља нам је да пробудимо машту и инспирацију у боји што смо сви заједно данас и доказали.” Уз музику, много осмеха и радости тркачи су још дуго након трке остали забављајући се у оквиру бројних активности које су припремили партнери и спонзори трке с бојама Color running powered by Tikkurila. Трка с бојама Color running инспирисана је фестивалом боја ХОЛИ којим сваке године хиљаде људи широм света обележавају срећу нових почетака. Трка је аматерског карактера, намењена рекреативцима с циљем да промовише вредности другарства, мотивације и забаве. Коришћене боје су органског порекла, намењене су исхрани и лако се скидају једноставним прањем водом.
Партнер трке с бојама Color running powered by Tikkurila је компанија Nissan.
Манифестацију су помогли пријатељи трке: Nikon, Belgrade Waterfront, Nike, Esensa, Oriflame и др.